A cselekvés eredményét kísérő szubjektív evidencia érvényessége a tanulásban és a problémamegoldásban ; Az általános iskolai tananyag racionalizálásának kísérleti terve ; Egy tanítási téma algoritmizálása ; A programozott oktatás előnyei és hiányosságai a programok gyakorlati alkalmazásában ; Kísérletek az olvasmánytárgyalás és az olvasási gyakorlatok programozására ; A tanulók önálló munkájának lehetőségei a 4. osztályos nyelvtan tanításában ; Programozott nyelvtani anyagrészek a 4. osztály számára ; Programozott mértan az alsó tagozatban ; A tanulók teljesítménye és a tanár szerepe a programozott tanítás folyamán ; Az orosz nyelv kísérleti programozott tanításának eredményei az általános iskolában ; A kilencosztályos általános iskolában folyó kísérleti programozott fizikatanítás néhány eredménye ; Képek a gépkocsivezetők képzésére használt eszközökről ; Év végi ismétlés a fizikában programozott tananyag segítségével ; A programozott oktatás hatékonyságának vizsgálata a kémiatanításban ; Biológiai feladatlapok a gimnáziumok III. osztályában ; Matematika - programozottan ; A tudásszint felmérésére használt feladatlapok : szlovák nyelv ; A korszerű tanítási eljárások és eszközök magyar nyelvű irodalmának bibliográfiája
Alcím:
a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának gyűjteménye