Dokumentum  
 
Polc: (Könyv) (3 Példány)
  [HunMark letöltés] [HunMark ellenőrzés]
Cím: Pedagógiai kutatások módszertana és statisztikai alapjai
Szerző: Bognárné Kocsis Judit (1968)
Szerz. közl: Bognárné Kocsis Judit
Kiadás: Veszprém : Pannon Egy. K., 2014
Eto: 37 ; 001.891 ; 311
Tárgyszó: tudományos módszertan ; kutatás ; pedagógia ; statisztikai elemzés
Szakjel: 370
Cutter: B 74
ISBN: 978-963-396-002-8
Nyelv: magyar
Oldal: 247 p.
Megj.: Bibliogr.: p. 218-220.
UKazon: 201466001
Analitika: Kutatásra, tudományos alkotó munkára nevelés
Kutatásmódszertani alapok
A kutatások csoportosítása
Kutatási stratégiák
Kvantitatív és kvalitatív kutatási módszerek
Mérés és értékelés az iskolában
Bevezetés a statisztikába
Adatszerzés és mintavétel
Leíró statisztika
Matematikai statisztika
Statisztikai szolgálatok és szervezetek
Kivonat: A pedagógiai kutatások metodikájával és matematikai-statisztikai vonatkozásaival foglalkozik a szerző kötetében, amely elsősorban szakirányú felsőfokú képzésben részt vevő hallgatóknak javasolható. Az első két részben a kutatásra, tudományos munkára való nevelésről, illetve a módszertani alapokról olvashatunk. Ezután esik olyan témakörökről szó, mint a kutatások csoportosítása, a kutatási stratégiák, a kvalitatív és kvantitatív eljárások, és az iskolai mérés, értékelés. A folytatásban kapott helyet a statisztikai bevezető, és itt olvashatunk az adatszerzési és mintavételi módszerekről, továbbá a leíró és matematikai statisztikáról. A szakkönyvet mutató, irodalom-, ábra- és táblázatjegyzék, mellékletek zárják. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
Pld. Raktár Rakt.jelzet Lelt.szám Info
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa 
3 kölcsönözhető, ebből 1 kiadva; 2 elvihető info
1.Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ370 B 74323177NKA-programKölcsönözhető
2.Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ370 B 74323178NKA-programKiadva ; 2024-04-04-ig
3.Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ370 B 74323176NKA-programKölcsönözhető
WeblapIsmertetők és borítók
antikvarium.hu:
azolo.hu:
libri.hu:
mek.oszk.hu:
moly.hu:
oszk.hu:
Halis István Városi Könyvtár
TextLib WWW V2.01.01/1672 - InfoKer