Szakirányú felsőoktatásban a tárgyat hallgató diákoknak és ismereteik felfrissítésére vágyó, praktizáló marketingszakembereknek ajánlja művét a szerző, amely a bolognai rendszerű hazai képzés kritériumai szerint összeállított egyetemi, főiskolai tankönyvnek készült. A munkában - ahogy az a címből
[>>>]
Szakirányú felsőoktatásban a tárgyat hallgató diákoknak és ismereteik felfrissítésére vágyó, praktizáló marketingszakembereknek ajánlja művét a szerző, amely a bolognai rendszerű hazai képzés kritériumai szerint összeállított egyetemi, főiskolai tankönyvnek készült. A munkában - ahogy az a címből is kiderül - a szerző a fogyasztói magatartás témakörét járja körül, a témával kapcsolatos legfontosabb ismeretanyagot összegezve. Elsőként a kultúra és a fogyasztó magatartás, majd a társadalmi rétegződés és életstílus, referenciacsoportok és csoportbefolyás, valamint a család és háztartás kölcsönhatásait, összefüggéseit vizsgálja. Ezután olyan kérdésekről olvashatunk még mint a percepció fogalma, a különféle tanulási elméletek, a motiváció és személyiség, az attitűd, illetve a vásárlási döntési folyamat. A kiadványban grafikonok, táblázatok és fekete-fehér szemléltető fotók egészítik ki a szöveget. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]